مقالات تندرستی, همه مقالات

ایجاد باشگاه ورزشی و تناسب اندام در خانه

در این مقاله کوتاه به این نکته می‌پردازیم که چرا لازم است همه ما بخشی از زمان خود را به ورزش اختصاص دهیم و به عبارتی باشگاه کوچکی در منزل داشته باشیم!

عدم فعالیت بدنی مشکل انسان امروز

اطلاعات اولیه ای که از تحقیقات سازمان بهداشت جهانی در زمینه عوامل خطرساز وجود دارد حاکی از اینست که عدم فعالیت یا زندگی بی تحرک،یکی از ۱۰ علت اصلی مرگ و میر در کل جهان است.در کشورهای مختلف بین ۶۰ تا ۸۵ درصد از بالغین تحرک کافی برای بهبود سلامتی شان ندارند.زندگی بی تحرک باعث افزایش تمام علل مرگ و میر میشود.خطر بیماریهای قلب و عروق،دیابت و چاقی را دوبرابر میکند و مشخصاً باعث افزایش خطر سرطان روده، فشار خون بالا، پوکی استخوان، افسردگی و اضطراب میشود.

اهمیت ماساژ و ضرورت آن

امروزه به مدد مطالعات گسترده فواید ماساژ بر همگان آشکار شده است و در خیلی از کشور ها با عث تاسیس و به وجود آمدن مراکز ماساژ دهی و ماساژ در مانی شده است . این رشته که یک تکنیک قدیمی است براساس نقاط بازتابی در روی کف دستها و پاها پایه‌ریزی شده است . این نقاط با هر قسمت بدن اعم از عضله، عصب، غده و استخوان مرتبط بوده و فشار روی این نقاط تورم یا احتقان را از بین می‌برد و به آرامش اعصاب کمک می‌کند و این آرامسازی اعصاب هم به نوبه خود انقباض عروقی را کاهش می دهد بطوریکه خون و جریان عصبی با آزادی بیشتر جریان می یابند و در نتیجه بهبود جریان خون، سموم نیز از بدن خارج می‌شوند.

2 دیدگاه در “ایجاد باشگاه ورزشی و تناسب اندام در خانه

  1. MazyarAlmasi گفت:

    با سلام
    محصولاتتان خیلی خوبه
    درخواست نمایندگی دارم.کرمانشاه

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام،

      لطفا با شماره ۰۲۱-۲۲۴۴۲۳۴۶ تماس بگیرید تا همکارانم شما را راهنمایی کنند. متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید