بهترین ترکیب کلش رویال

بهترین ترکیب کلش رویال چیست ؟

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

چند سالی هست که بازی کلش رویال به بیشترین محبوبیت خود رسیده و همه افراد به دنبال بهترین ترکیب کلش رویال هستند. خیلی از گیمرهای دنیا در ابتدا این بازی را یک بازی ابتدایی می‌دانستند اما رفته رفته به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های مارکت بازی تبدیل شد. در ادامه چند ترکیب برای این بازی به شما معرفی میکنیم…

بهترین ترکیب کلش رویال

در این مقاله شانزده ترکیب مختلف از بازی کلش رویال را با هم مرور کنیم:

ترکیب اول:

در این ترکیب با وجود همزمان دو هیرو مانند Electro Wizard و pekka میتوانید مانور زیادی روی حمله بدهید. وقتی پکا را در ترکیب دارید یعنی باید این را بدانید که در یک حمله ۷ الکسیر مصرف خواهید کرد! در این ترکیب بقیه موارد با الکسیر کم در نظر گرفته شده اند که توازن الکسیر به هم نریزد.

ترکیب دوم:

وقتی شما Royal Hogs را در ترکیب دارید، عملا نصف راه پیروزی را رفته اید اما باید مراقب دفاع باشید. اصلی ترین هیرو در این ترکیب Royal Hogs می‌باشد که با انداختن همزمان Musketeer یا Barbarian Barrel می‌توانید از جان آن‌ها دفاع کنید.

ترکیب سوم:

زمانی که Inferno Dragon از راه برسد! اگر این هیرو به یکی از برج های حریف برسد می‌توان گفت کار آن برج تمام است. ممکن است حریف با هیرویی مانند Minions از خود دفاع کند که با Arrows میتوانید آن‌ها را هم مهار کنید.

ترکیب چهارم:

با Mega Knight قدرتمند حرکت کنید!‌ ترکیب Mega Knight با Goblins و Skeleton Barrel هر حریفی را می‌تواند به چالش بکشید زیرا یک هیرو قدرتمند به همراه کلی هیرو ریز در خانه حریف دارید.

ترکیب پنجم:

اگر دفاع را دوست دارید این ترکیب را انتخاب کنید. در فوتبال تاکتیکی وجود دارد که اصطلاحا به آن دفاع اتوبوسی می‌گویند. اتلتیکومادرید سال ۲۰۱۴ دقیقا با همین سیستم توانست لالیگا را کسب کند. در این نوع استراتژی بازی شما فقط روی دفاع تمرکز میکنید و در بهترین موقع با یک حمله کار حریف را تمام می‌کنید.

ترکیب ششم:

در بالا اشاره کردیم که Royal Hogs می‌تواند خیلی ثمربخش باشد. اما اگر حریف اسکلت بفرستد چی ؟ قطعا کارشان تمام خواهد شد. اما fireball دقیقا همین جا به کار می‌آید. با یک حرکت می‌توانید حریف را غافلگیر کنید.

ترکیب هفتم:

یک ترکیب خوب! در هوایی Baby Dragon در زمین Dark Prince و در نهایت Lightning و تمام! در دفاع هم از هیروهای Tornado و Ice Wizard استفاده کنید.

ترکیب هشتم:

در این ترکیب یک شگرد وجود دارد. اگر باهوش باشید هیچ گاه در این ترکیب از ابتدا پکا را به حریف خود لو نمیدهید! اگر از پکا استفاده کنید مصرف الکسیر شما بالا می‌رود. سعی کنید با بقیه هیروها دفاع کنید و وقتی الکسیر دبل شد پکا را استفاده کنید.

ترکیب نهم:

نوبت می‌رسد به golem دوست داشتنی! کند اما کارآمد. وقتی golem را به زمین بفرستید و پشت آن Night Witch حریف چگونه می‌تواند دفاع کنید؟ در ضمن شما Bomber هم در اختیار دارید و چه از این بهتر…

ترکیب دهم:

از یک سمت Mega Knight و از سمت دیگر Miner وارد می‌شوند و حریف دوطرفه… این بهترین راه گمراه کردن سربازهای حریف است و می‌توانید سریع کار را تمام کنید…

ترکیب یازدهم:

هوای X-Bow را داشته باشید. تنها X-Bow است که می‌تواند شما را به پیروزی برساند پس با هیروهایی نظیر Skeletons و Tesla و The Log از آن دفاع کنید و حریف را اذیت کنید.

رژیم سیب زمینی چیست؟مزایا + برنامه غذایی 🥔
بیشتر بخوانید

ترکیب دوازدهم:

الکسیر کم اما هیرو زیاد! با Knight و Goblin Gang حمله کنید، با Tesla دفاع کنید و با Rocket تمام کنید. این تمام نکته‌ایست که این ترکیب دارد و بسیار می‌تواند جذاب باشد.

ترکیب سیزدهم:

یک Goblin Giant را جلو بفرستید و پشت آن Electro Wizard و Dark Prince. با هیروهایی مانند Sparky که با یک ضربه برج حریف را نابود می‌کند و Lightning که قدرت بالایی دارد. یک برد راحت و بی دردسر…

ترکیب چهاردهم:

ترکیب X-Bow و Skeletons یکی از جذاب‌ترین زوج‌های کلش رویال هستند. اگر هیرو دیگری از حریف مزاحمتان شد با The Log و Tornado آنها را مهار کنید. سعی کنید از ابتدا با Rocket جان حریف را بگیرید.

ترکیب پانزدهم:

یک هیرو دوست‌داشتنی به نام Elite Barbarians… با این هیرو حمله کنید و با Musketeer ازش پشتیبانی کنید و با Miner و Fireball خانه‌هایش را نابود کنید.

ترکیب شانزدهم:

وقتی golem را دارید یک هیرو مقاوم را در ترکیب در اختیار دارید… البته این هیرو ۸ الکسیر می‌برد ولی صبر کنید تا میزان الکسیر شما به ۱۰ برسد و سپس از آن استفاده کنید. پشت گولم Night Witch را بفرستید تا با خفاش های کوچکش همه موانع را از بین ببرد.

ترکیب هفدهم:

درست است که هیرویی مانند Lava Hound کند است و دیر به برج حریف میرسد، اما داشتن استراتژی میتواند شما را با همین هیرو به برد برساند. این ترکیب، ترکیب هوایی است و در زمین نیز باید از barbarians و tombstone استفاده کنید و از هیروها و برج خود دفاع کنید.

ترکیب هجدهم:

میانگین الکسیر ۳.۳ یعنی پیروزی اما اگه بلد باشید درست و اصولی بازی کنید! ترکیب اینفرنو با کلی گوبلین و نایت که در اختیار دارید میتونید هم راحتدفاع کنید هم ضد حمله بزنید! حمله شما نباید در کل جریان بازی اتفاق بیافته باید آهسته و اصولی حمله و دفاع کنید تا ببرید! یه پیشنهاد هم اینکه سعی کنید راکت رو تا آخر بازی برای حریف رو نکنید.

ترکیب نوزدهم:

من خودم پلیر این بازی هستم و سه تا از کارت های محبوبم تو این ترکیب قرار داره: هوگ، فایربال و ماسکتیر! این ترکیب خیلی الآن محبوب شده و کامل میتونید بازی رو دست بگیرید با این ترکیب! هر حمله ای که حریف شما کرد جلوش اسکلت بندازید و بکشیدش وسط زمین با اسکلت! بعد با آیس گلوم حریف رو بکشونید جایی که میخواید و کنترل بازی رو دست بگیرید. نهایت کار با هوگ و فایربال حمله کنید و بازی رو ببرید! میانگین الکسیر ۲.۶ یعنی نهایت پیروزی اگه خوب بازی کنید.

ترکیب بیستم

اما آخرین ترکیبی که میخوایم به شما معرفی کنیم. این ترکیب شدیدا استراتژی خیزه و باید عاشق کارت ها باشید تا بتونید با این ترکیب بازی کنید و ببرید. اما حواستون باشه که این ترکیب عناصر دفاعی زیادی نداره و باید شدیدا مراقب حمله های حریف باشید که شکست بدی نخورید.

کلش رویال یک بازی خوب برای همه سنین

اگر دنبال یک بازی مهیج هستید که هم برای کودکان و هم بزرگسالان مهیج است، این بازی بهترین است. استراتژی، فکر و هیجان در این بازی به اوج خود می‌رسد. شما باید بدانید چه زمانی و در کجا چه هیرویی را بفرستید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *