روز جهانی گرافیک

روز جهانی گرافیک مبارک

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روز جهانی گرافیک را روز خلق افکار نیز می‌گویند. ما تقریبا در تمام روزمرگی‌مان درگیر این معقوله جذاب هستیم! از تردد در شهر و دیدن عناصر بصری مانند بیلبورد و نقاشی های دیواری بگیریم تا وقت گذراندن در فضای مجازی مانند اینستاگرام و دیدن پست هایی که با گرافیک جذاب دیزاین شده‌اند… برای مثال مرز باریک بین زیبایی دو سایت یا پیج اینستاگرام با یکدیگر، همین جذابیتی‌ست که می‌تواند داشته باشد.

روز جهانی گرافیک چه روزی است ؟

روز ۷ اردیبهشت یا ۲۷ آپریل را روز جهانی گرافیک نام گذاری کرده اند. همه شاخه‌های حرفه‌ای مانند پزشکی، حسابداری و… روز مخصوص خودشان را در تقویم دارند اما روز کسانی که هنر میخوانند یه مقدار خاص‌تر است. هنرمند در شاخه های درونی ذهن خود فکر می‌کند! ممکن است گاهی بی‌حوصله یا درگیر ذهن باشد ولی کار جذابی تولید می‌کند که همه با دیدن آن حالشان خوب می‌شود. کسانی مانند گرافیست‌ها و عکاس‌ها، آنچه را می‌بینند با ذهن خلاقشان تبدیل به عنصر بصری جذابی تبدیل می‌کنند.

بالاتر اشاره‌ای به این داشتیم که روز مخصوص این افراد کمی خاص‌تر است! بی‌دلیل نگفتیم… زمانی که پروژه‌ای یا استارت‌آپی به موفقیت چشم‌گیری می‌رسد، شاید کم‌تر کسی به گرافیست مجموعه دقت داشته باشد. وقتی در خرید یک محصول بسته بندی آن جذاب باشد مشتری آن محصول را می‌خرد. این دقیقا همان اتفاقی بوده که به چشم نمی‌آید ولی گرافیست آن را از قبل در ذهن مشتری خوانده بوده است.

تبریک روز جهانی گرافیک

ما هم در تیم تن‌زیب این روز را به همه گرافیک دیزاینرها تبریک می‌گوییم. قطعا همه اتفاقات و عناصری که ما می‌بینیم می‌توانند با تلاش و ذهن شما زیباتر شوند. گرافیست‌ها زیبایی را به چشمان بقیه هدیه می‌دهند. روز جهانی گرافیست مبارک…

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *