حلقه-لاغری-یا-هولاهوپ

انتخاب حلقه لاغری (بخش اول)

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حلقه‌ لاغری یا هولاهوپ‌ها یکی از بهترین روش‌های حفظ تناسب اندام بوده و هم‌چنین سرگرمی مفیدی تلقی می‌شود. امروزه در کشورمان انواع و اقسام حلقه‌های لاغری تولید می‌شود که انتخاب را برای افراد علاقمند به این فعالیت ورزشی دشوار می‌کنند. در این میان شرکت تن زیب نیزبه عنوان مبدع حلقه‌های لاغری وزن‌دار در کشور بیش از ۱۰ مدل مختلف و متنوع از حلقه‌های لاغری باکیفیت را تولید می‌کند. امیدواریم با این نوشتار انتخاب حلقه لاغری برای شما آسان تر شود .

اگر هنوز تجربه‌ای از کار با حلقه‌های ورزشی ندارید یا مایلید که حلقه لاغری‌تان را تغییر دهید، بهتر است نگاهی به این مقاله بیاندازید.

بهترین راه برای انتخاب حلقه لاغری مناسب، در نظر گرفتن چند فاکتور اصلی شامل اندازه یا سایز حلقه، وزن حلقه و مدل یا استایل حلقه است. در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص این فاکتورها می‌پردازیم.

فاکتور اول: سایز یا اندازه حلقه لاغری

۱. قد خود را از زمین تا میانه کمرتان (ناف) اندازه بگیرید: این اندازه نشان‌دهنده قطر مناسب پیش‌فرض برای حلقه‌ای که انتخاب می‌کنید، است. زمانی که حلقه‌ی لاغری را به صورت عمودی روی زمین قرار می‌دهید، ارتفاع آن می‌بایست تا جایی مابین کمر و سینه‌تان برسد. این اندازه پیش فرض برای حلقه لاغری مناسب شماست که البته با توجه به سایزبدن‌تان و هم‌چنین تجربه حلقه‌زنی‌تان می‌تواند تغییر کند.

برای مثال بیشتر بزرگ‌سالان حلقه را با قطر حدود ۱۰۰-۱۱۰ سانتی‌متر شروع می‌کنند.

۲. نوع و سایز بدن: در صورتی که جثه شما از میانگین کوچک‌تر است، می‌توانید با توجه به قدتان حدود ۵-۱۰ سانتی‌متر از قطر حلقه بکاهید. هم‌چنین در صورتی که جثه بزرگ‌تری دارید نیز می‌توانید حدود ۵-۱۰ سانتی‌متر به قطر حلقه اضافه کنید. البته این مقدار با توجه به مرحله قبل نیز قابل اندازه‌گیری است.

رژیم قلیایی چیه و چگونه کار میکنه ؟
بیشتر بخوانید

۳. افرادی که تجربه حلقه‌زنی دارند می‌توانند حلقه‌ لاغری کوچک‌تر انتخاب کنند. در صورتی که تجربه حلقه‌زنی دارید، پیش‌زمینه‌ای در انجام حرکات موزون دارید و یا در وضعیت ایده‌آل بدنی هستید، می‌توانید از حلقه‌های لاغری کوچک‌تر شروع کنید.

برای مثال حلقه‌زن‌های باتجربه می‌توانند حدود ۵-۸ سانتی‌متر از حلقه‌ی متناسب با قدشان بکاهند.در صورتی که حلقه‌ای که انتخاب کردید را بیش از ۵-۱۰ ثانیه نمی‌توانید روی کمرتان نگه دارید، احتمالا حلقه کوچکی انتخاب کرده‌اید و می‌بایست حلقه بزرگ‌تری را امتحان کنید.

ادامه دارد…

بخش دوم

بخش سوم

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. سحر پاسخ

    سلام
    من حلقه جادویی جدیدتونو تازه خریدم و یه بار باهاش حلقه زدم و احساس کردم وزنش واقعا زیاده و کمر و ستون فقرات رو اذیت میکنه. با اینکه من ۲۴ سالمه و هیچ سابقه کمر دردی ندارم. در ضمن من قبلا هم از حلقه لاغریتون استفاده کردم اما چنین مشکلی نداشتم.
    میخواستم بدونم واقعا این وزن حدود ۱ کیلو و سیصد گرمی حلقه اسیبی به کمر و ستون فقرات نمیرسونه تو استفاده مداوم و روزانه؟!

    1. مدیر سایت نویسنده پاسخ

      با عرض سلام،
      حلقه‌ جادویی تن‌زیب یکی از پرفروش‌ترین محصولات تن‌زیب است و افراد زیادی با کمک آن نتایج بسیار شگفت‌انگیزی کسب کرده‌اند. البته محدودیت‌ها و توانایی‌های افراد با یکدیگر متفاوت هستند. اگر عضلات شما ضعیف باشد، ممکن است لازم باشد به تدریج وزن حلقه‌تان را افزایش دهید. لطفا در صورتی که احساس درد می‌کنید، حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

  2. پریسا پاسخ

    من که حلقه لاغری شما رو دارم یعنی اولین مدل حلقه ی تن زیب.وزنش کمه اما به نظرم بهتره چون حلقه ی سنگین اثر سریعتری داره اما قطعا عوارض داره.

    1. مدیر سایت نویسنده پاسخ

      با سلام و ضمن سپاس از خرید شما. همانطور اشاره شد، حلقه‌های سبک‌تر و سنگین‌تر هر کدام فواید خاص خود را دارند. در صورتی که به تدریج وزن حلقه‌تان را افزایش دهید، بدنتان تقویت شده و تحمل حلقه‌های سنگین‌تر را نیز پیدا خواهد کرد.

  3. fallah.90.nasim پاسخ

    با سلام من بار اولمه حلقه میخرم جسه بزرگی هم ندارم اما هدف از خرید, فقط آب کردن شکم و پهلو هستش به نظر شما کدام حلقه برای من مناسبه؟
    مقاله ها رو مطالعه کردم ولی واقعا نمیدونم کدوم حلقه میتونه برام مناسب باشه ممنون از پاسختون

    1. مدیر سایت نویسنده پاسخ

      با سلام. انتخاب شما تا حدی بستگی به سلیقه شما دارد. اگر تمایل دارید به صورت سنگین کار کنید، حلقه جادویی را به شما پیشنهاد میکنیم که پرفروش‌ترین حلقه ماست. اگر تمایل دارید به صورت سبک‌تر شروع کنید، می‌توانید از حلقه توپی یا لاغری استفاده کنید. همچنین حلقه فومی بدون برجستگی است. البته تمامی این حلقه‌ها تمرکز اصلی‌شان بر روی شکم و پهلوست.

  4. ستایش پاسخ

    سلام وقت بخیر ممنون از سایتتون
    یه سوال داشتم
    من ۱۴ سالمه و وزنم هم معمولیه نه چاق و نه لاغر فقط دوست داشتم واسه اینکه اندامم رو نگه دارم از حلقه استفاده کنم ولی یه جایی شنیدم میگن حلقه هولاهوپ واسه خانم ها خوب نیست و فقط مال خانم ها و آقایانی هست که خیلی دور کمرشون چربی هست آیا درسته؟من می خواستم از حلقه پدرم استفاده کنم ولی خیلی سنگین هست اشکالی نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *