پلانک سیکس پک

تمرینات پلانک مخصوص شکم

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در این مقاله قصد داریم تمرینات پلانک مخصوص شکم را مرور کنیم. ۵ تمرین به شما معرفی میکنیم که با این ۵ تمرین میتوانید به سیکس پک شکم برسید.

یکی از بهترین تمرینات شکم که می توانید برای تهیه سیکس پک انجام دهید ، پلانک است. ورزشکاران این تمرین را دوست دارند زیرا آنها به وزن بدن متکی هستند و ثبات بدن شما را بدون نیاز به توپ ورزشی یا وسایل دیگر افزایش می دهند. تمرینات پلانک همچنین می تواند به تقویت پشت ، شانه ها ، ران ها و باسن کمک کند. این امر باعث می شود که انجام پلانک یکی از موثرترین تمرینات تمام بدن و حرکتی ارزشمند در تمرین شما باشد.

تمرینات پلانک مخصوص شکم برای سیکس پک

در حالی که اجرای پلانک یک روش عالی برای ساخت هسته شما است ، اما تغییراتی وجود دارد که می توانید برای دستیابی به نتایج بیشتر انجام دهید ، مانند شکم شش تکه. در اینجا چند روش برای گنجاندن تنوع در تمرینات پلانک را به شما توضیح میدهیم:

آرنج و زانو: پلانک آرنج و زانو بهترین راه برای ایجاد قدرت است. همچنین قبل از امتحان حرکت های پیشرفته تر ، نقطه شروع خوبی برای تقویت بدن است.

پلانک آرنج و زانو

Side Plank: پلانک از بغل بیش از پلانک معمولی روی عضلات مورب شکمی شما متمرکز است. برای انجام این حرکت یک بازو را روی زمین و شانه های خود را روی آرنج خود قرار دهید و پاهای خود را روی هم بگذارید یا آنها را تکان دهید.

پلانک از بغل

Plyo Side Plank : پلانک از بغل plyo به گونه ای است که شما در موقعیت پلانک قرار میگیرید و یک پا را بالاتر از پای دیگر قرار میدهید و به بالا یا جلو حرکت میدهید.

مزایای ورزش هوازی
بیشتر بخوانید
پلانک از بغل plyo

RKC Hardstyle: پلانک RKC Hardstyle هنگام نگه داشتن موقعیت به کشش تمام بدن احتیاج دارد. برای انجام پلانک RKC ، ابتدا آرنج ها را مستقیماً زیر شانه ها قرار دهید. بازوها را به موازات خود قرار دهید و کف دست ها را روی زمین بچسبانید ، انگشتان را باز کنید. بدن خود را در یک خط مستقیم قرار دهید. از سر تا پاشنه پا ، در حالی که پاها و زانوها یکدیگر را لمس می کنند. پاشنه ها ، زانوها و گلوت را با هم فشار دهید. کف دست خود را به زمین فشار دهید و بدون حرکت آرنج را به سمت انگشتان پا بکشید. با نگاه داشتن به سمت زمین ، حتماً وضعیت خنثی گردن خود را حفظ کنید. قبل از آزاد شدن به زانو ، این وضعیت را تا جایی که می توانید نگه دارید.

پلانک RKC Hardstyle

Plank Elevated: اگر آماده هستید که پلانک خود را به با کمی ارتفاع انجام دهید. سعی کنید با استفاده از یک نیمکت مخصوص وزنه ، توپ ورزشی یا توپ بوسو پاهای خود را برای مقاومت بیشتر بالا ببرید.

Plank Elevated

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *