ارتفاع نصب بارفیکس

نحوه تنظیم ارتفاع نصب بارفیکس

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تنظیم ارتفاع نصب بارفیکس امری مهم است! از این جهت مهم است که اگر میله بارفیکس را پایین تر از حد مناسب نصب کنید، پاهای شما با زمین برخورد می‌کند و اگر بالاتر از حد استاندارد نصب کنید، برای رسیدن دستتان به بارفیکس باید بپرید و این اصلا درست نیست… در این مقاله درباره ارتفاع مناسب نصب بارفیکس صحبت خواهیم کرد.

بارفیکس را پایین تر از قد خود تنظیم نکنید

میله بارفیکس را اندازه ارتفاع قد خود نصب کنید. هنگام انجام حرکت بارفیکس، پاهای شما نباید به زمین برخورد کنند. توصیه می‌شود زانوهای خود را کمی خم کنید و قوزک‌های خود را روی هم قرار دهید تا به تثبیت پایین تنه و کاهش تاب خوردن کمک کنید. با نصب بارفیکس در ارتفاع مناسب، باید فضای کافی برای خم کردن زانوها و جلوگیری از تماس پاهای خود با زمین داشته باشید.

اما ارتفاع نصب بارفیکس را زیاد بالا نبرید! بارفیکس باید با نوک انگشت های شما تماس داشته باشد. اگر بارفیکس را بالاتر از دستان خود نصب کنید برای گرفتن بارفیکس لازمه که بپرید.. اگر بارفیکس را در جای درست خودش نصب کنید، بدون تماس پاهایتان با زمین آویزان خواهید شد و همچنان با حداقل تلاش میله را میگیرید. 

اگر میله بارفیکس را بالاتر از حد درست و طبیعی قدتان وصل کنید، هم باعث پرش اولیه و هم باعث دردسر در طول حرکت بارفیکس می‌شود.

ارتفاع نصب بارفیکس برای اعضای خانواده

ارتفاع نصب بارفیکس برای اعضای خانواده

اگر برای تمام اعضای خانواده میخواهید بارفیکس را نصب کنید، باید به نحو دیگری عمل کنید. اگر بارفیکس را خیلی پایین نصب کنید فرد قد بلند خانواده نمی‌تواند حرکت بارفیکس را انجام دهد و اگر خیلی بالا نصب کنید قد فرد کوتاه خانواده به آن نمی‌رسد. در این زمان شما باید بارفیکس را متناسب با قد بلندترین فرد نصب کنید و برای فردی که قدش کوتاه است و به بارفیکس نمی‌رسد، چهارپایه‌ای قرار دهید. البته لازم به ذکر است که می‌توانید از وسایل کمک بارفیکس مانند دستیاره هم استفاده کنید که در این زمان خیلی می‌تواند به کمک شما بیاید…

سوپرست چیست و انواع آن
بیشتر بخوانید

جمع بندی

در این مقاله نکاتی برای ارتفاع نصب بارفیکس را به شما عزیزان گفتیم. امیدواریم که این مقاله در نصب بارفیکس به شما کمک کند. اگر سوالی داشتید می‌توانید با تیم پشتیبانی تن‌زیب تماس بگیرید و همکاران ما صمیمانه سوالات شما را پاسخ خواهند داد. به زودی مقاله‌ای جامع درباره نصب بارفکیس منتشر می‌کنیم که حتما آن مقاله را هم مطالعه کنید. هر نظری داشتید میتونید زیر همین مقاله نیز برای ما کامنت بگذارید.

منبع

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. هادی نجفی پاسخ

    سلام میل بارفیکس مدل دستیاره رو میخوام باز کنم خیلی سفته هرکاری میکنم باز نمیشه. لطفا راهنمایی کنید

    1. سردبیر مجله پاسخ

      با سلام. ممنون از نظر شما 🧡 بارفیکسی که مدتیست به چارچوب در متصل بوده را نمیتوان از چارچوب در جدا کرد چون مکانیزم بارفیکس به هم میریزد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شرکت تن زیب تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *