همه چیز در مورد کیتوزان

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رسیدن به اندام مورد نظر گاها سخت به نظر می رسد اما با رژیم و ورزش این امر شدنی است. رعایت رژیم غذایی و داشتن فعالیت بدنی مستمر در کاهش وزن بسیار موثر است.امروز می خواهیم در این مقاله قرص کیتوزان یک مکمل لاغری فوق العاده را به شما معرفی کنیم تا مسیر کاهش وزن شما هموارتر شود. امروزه قرص های مکمل زیادی در بازار است اما باید نسبت به شرایط بدن و نیاز های خود، قرص مکمل لاغری مناسب خودمان را انتخاب کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قرص کیتوزان چیست؟

قرص کیتوزان یک مکمل کاهش چربی است که بهتر است قبل غذا خورده شود. اگر غذای چرب می خورید و نمی خواهید چربی آن جذب بدن شما بشود از مکمل کیتوزان استفاده کنید. این قرص چربی ها را بلاک می کند و باعث کمک به قلب و عروق نیز می شود. برای سلامتی قلب و عروق از غذا های فرآوری شده و فست فود دوری کنیم چرا که این غذا ها دارای ارزش غذایی بسیار پایینی هستند و چربی بیش از اندازه دارند و به مرور زمان این چربی ها باعث گرفتگی و در نهایت انسداد عروق می شود.

تاثیر کیتوزان بر لاغری

قدم اول برای لاغری و کاهش وزن داشتن رژیم غذایی مناسب با بدن شما است. در مرحله دوم ورزش و فعالیت بدنی مستمر لازم و ضروری است. قدم بعدی استفاده کردن از یک قرص مکمل لاغری است که با نظر پزشک مصرف شود بهتر است. این قرص با توجه به داشتن کروم که یک ماده کمیاب است و بدن ما به مقدار کمی به آن احتیاج دارد. قرص کیتوزان باعث :

  • مدیریت وزن
  • کنترل فشار خون
  • سلامت قلب و عروق
  • کنترل قند خون

همچنین این قرص با دارا بودن کروم، متابولیسم را افزایش می دهد و باعث چربی سوزی می شود. توصیه می شود که در مورد خوردن قرص های مکمل با پزشک تغذیه خود مشورت کنید.

روز جهانی گرافیک مبارک
بیشتر بخوانید

قرص کیتوزان چگونه به لاغری کمک می کند؟

قرص کیتوزان اغلب به عنوان مهارکننده چربی معرفی می‌شوند.گفته می‌شود که کیتوزان با تبدیل شدن به ژل در معده عمل می‌کند. برخی ادعا می‌کنند که زمانی که این ژل از معده به روده حرکت می‌کند، به چربی و کلسترول متصل می‌شود. کیتوزان با حذف چربی و کلسترول از بدن، به کاهش وزن و کاهش کلسترول کمک می کند به جای این‌که به بدن اجازه جذب آنها را بدهد.به این دلیل است که به مصرف کنندگان قرص کیتوزان توصیه میشود که باید آن را قبل از وعده‌های غذایی مصرف کنند. در غیر این صورت، در روده چیزی برای متصل شدن وجود نخواهد داشت.

عوارض قرص کیتوزان

عوارض جانبی مکمل‌های کیتوزان ممکن است شامل یبوست، تهوع و دل درد باشد. اگر به غذاهای دریایی مانند: ماهی،میگو،لابستر حساسیت دارید، باید از مصرف مکمل‌های کیتوزان خودداری کنید.کیتوزان همچنین ممکن است با جذب ویتامین‌هایی مانند ویتامین‌های A، D، E و K، و همچنین کلسیم و منیزیم تداخل داشته باشد. بنابراین، برچسب‌های مکمل‌های کیتوزان ممکن است توصیه کنند که این مکمل را همزمان با هیچ مکمل دیگری مصرف نکنید.قبل از مصرف کیتوزان، با یک پزشک در این زمینه مشورت کنید. اگر داروهایی مثل رقیق کننده خون مصرف می‌کنید،کیتوزان ممکن است با داروهایی مانند وارفارین و آسپرین تداخل داشته باشد. تمام حساسیت ها و داروهایی که مصرف می کنید به پزشکتان بگویید تا بتواند بهترین راه حل را به شما بدهد.

جمع بندی

یکی از بهترین قرص های مکمل لاغری را در این مقاله به شما معرفی کردیم. اما توصیه ما به شما عزیزان این است که به صورت خودسرانه این قرص را مصرف نکنید و حتما با پزشک متخصص تغذیه مشورت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید.

تن درست باشید و پایدار.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *