عکس ورزشکار خانوم با لبخند که حلقه لاغری را در دست دارد و مربوط به برند تن زیب است

با حلقه زدن چقدر وزن کم می کنیم ؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ناپلئون هیل معتقده “هیچ کس نمی تونه  در کاری که بهش علاقه ای نداره موفق بشه ” . همه ما وقتی تصویر متناسب انداممون رو تصور می کنیم، انگیزه ورزش کردن پیدا می کنیم. اما تمرین کردن و ورزش علاوه بر نیازهای اولیه مانند زمان خالی و مکان مناسب ورزش، سختی و دشواری حین تمرین را نیز دارد و این دشواری می تواند باعث از بین رفتن نظم روزانه تمرین کردنمان بشود.

پس می توانیم با تمرینی کالری بسوزانیم و ورزش کنیم که در دل خود تفریح و نشاط داشته باشد تا بار ذهنی و روانی فکر کردن به دشواری تمرین ، مانع ورزش کردنمان نشود. می توان با در نظر گرفتن تدابیری مانند گوش دادن به موسیقی زمان تمرین فضای مناسب‌تری برای این امر فراهم کنیم. اما مطلوب‌ترین حالت این است که خود تمرین و وسیله ای که با آن تمرین می کنیم مفرح باشد.

حلقه لاغری یا هولاهوپ وسیله ای ورزشی است که می تواند امکان انجام تمرینی کالری سوز را در حین یه حرکت مفرح و شاد فراهم کند .حلقه زدن که یک ورزش هوازی محسوب می شود امکان چربی سوزی و کاهش وزن را به ما می دهد. اما با حلقه زدن چقدر وزن کم می کنیم ؟ یا اینکه اصلا حلقه زدن کمکی به کاهش وزن یا چربی سوزی و در نهایت شکیل کردن اندام می کند ؟جواب این سوال طبق این مطالعه و تحقیق این است که بله . با حلقه کالری می سوزانیم و وزن کم می کنیم اما حلقه تا چه اندازه کالری می سوزاند ؟

خوراکی های عضله ساز کدامند؟
بیشتر بخوانید

عکس مدل ورزشکار با حلقه لاغری مربوط به برند تن زیب یا tanzib

با حلقه زدن چقدر کالری می سوزانید ؟

 طبق این بررسی علمی هر ۳۰ دقیقه تمرین با حلقه هولاهوپ ۲۱۰ کالری برای مردان و ۱۶۰ کالری برای بانوان می سوزانید. البته باید میزان کالری دریافتی خود را با میزان سوزاندن آن از طریق رعایت نکات غذایی رعایت کنیم. حلقه زدن باعث کاهش چربی بدن در اطراف شکم و پهلو می شود. نتایج تمرین هولاهوپ شما را به سطح تناسب اندام ، اندازه بدن و استقامت شما بستگی دارد. 

البته برای شروع با ۵ دقیقه حلقه در روز شروع کنید و به تدریج به میزان آن در روز بیفزایید . بیش از نیم ساعت در یک ست و بیش از سه بار در روز تمرین نکنید . کبود شدن و خون مردگی در ابتدای حلقه زدن طبیعی ست . در صورت بروز کبودی تا از بین رفتن کبودی حلقه زدن را متوقف کنید .

در نهایت

نتیجه گرفتن از انجام هر تمرینی بستگی به عواملی مانند شاخص توده استخوانی و عضلانی، جنسیت، میزان و شدت تمرین ، واکنش بدن ، کنترل میزان کالری مصرفی و غیره دارد. حلقه لاغری هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما هم سابقه حلقه زدن دارید نظر و سابقه خود را با ما به اشترک گذاشته و برای ما از حلقه لاغری بنویسید . و به ما بگید به نظر شما با حلقه زدن چقدر وزن کم می کنیم ؟  

یک نظر

  1. h پاسخ

    من روزی ۳۰ دقیقه حلقه میزدم و الان روزی ۴۰ دقیقه میزنم و اگر در هر دقیقه ۷ کالری بسوزانم یعنی در ۴۰ دقیقه ۲۸۰ کالری میسوزانم و کمی هم نتیجه دیدم و پیشنهاد میکنم

    1. سردبیر مجله پاسخ

      با سلام
      ممنون از نظر شما 🧡 تمرین با هولاهوپ یک تمرین هوازی فوق‌العادست که قطعا با استمرار، به نتایج خوبی خواهید رسید. خوشحالیم که در تمرینتان استمرار داشتید و به نتیجه رسیدید 🧡

  2. الهه سادات پاسخ

    من ۱۵ سال دارم و تقریبا روزی یک ربع و حتی بیشتر ب صورت تیکه تیکه میزنم پهلو ندارم اما شکم دارم خیلی زیاد ن ولی خب میخوام کوچیکش کنم میخواستم بپرسم حدود یک کیلو با مدت زمان چقد حلقه زدن کم میشه؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سردبیر مجله پاسخ

      با سلام
      دقت داشته باشید که روزانه بیشتر از ۲۰ دقیقه در یک ست حلقه نزنید اما شما با ۳۰ دقیقه حلقه زدن ۱۶۰ کالری می‌سوزانید. باید توجه داشته باشید که لاغری همراه با رژیم اصولی به دست می‌آید و باید در کنار حلقه زدن، رژیم غذایی درستی داشته باشید 🧡

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *