ورزش یوگا در خانه + معرفی محصول 🔥

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اگر به یوگا علاقه مند هستید، قطعا به انجام ورزش یوگا در خانه فکر کرده اید!‌ یوگا یک ورزش مفید است که به شما کمک میکند که تمرکز خوبی در روزمره زندیگتان داشته باشید و به مدیتیشن و ریلکسینگ شما شدیدا کمک میکند! اگر دچار استرس و اضطراب هستید و دنبال ورزشی هستید که بتوانید با آن استرس خود را درمان کنید و به آرامشی مطلق برسید، یوگا دقیقا همان انتخاب است!‌ در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه یوگا را در خانه انجام دهید و بهترین محصولات یوگا را به شما معرفی خواهشیم کرد! پس تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید…

یوگا چیست؟

یوگا یک روش مدیتیشن و آرامش ذهن و روح است که قدمت آن به هزاران سال پیش برمیگردد. شما با انجام حرکات یوگا میتوانید لذت آرامش را تجربه کنید. یوگا ترکیبی از حرکات ذهنی و جسمی است که در پوزیشن‌ها و روش‌های مختلفی انجام میشود! همچنین یوگا یکی از ورزش‌هاییست که می‌توانید آن را به راحتی در منزل با وسیله‌های خاص انجام دهید! یکی از فوائد یوگا این است که برای انجام آن نیاز به پرداخت هزینه‌های زیادی ندارید و با خرید وسایلی که قیمت زیادی ندارند، می‌توانید حرکات خیلی خوبی را انجام دهید! یوگا به معنی تمرین‌های رهاسازی و تنفسی است که با ورزش آمیخته شده است و ترکیبی بی‌نظیر را پدید آورده است! در زندگی ماشینی و پر استرس این روزهای ما، یوگا می‌تواند درمانی برای ما باشد تا با آن به حال خوبی دست پیدا کنیم.

یوگا صبحگاهی

اگر به روتین صبحگاهی خود، یوگا را اضافه کنید شاهد تاثیر آن در طول روز خود خواهید شد. انجام یوگا صبحگاهی باعث افزایش انرژی شما در طول روز می‌شود و با حال بهتری روز خود را شروع خواهید کرد. همچنین اگر این ورزش را در تایم صبح انجام دهید، با نفس‌های عمیقی که می‌کشید باعث می‌شوید که در ادامه روز تمرکز خیلی خوبی داشته باشید. از مزایای دیگر انجام یوگا صبحگاهی می‌توان به کاهش استرس و تقویت متابولیسم بدن اشاره کرد.

همچنین از فوائد دیگر انجام یوگا صبحگاهی می‌توان به:

  • خلق و خوی بهتر در طول روز
  • داشتن خوابی راحت تر
  • افزایش انعطاف بدن
  • تنفس بهتر
  • رشد ذهن و تمرکز
  • ایجاد روتینی سالم

اشاره کرد! پس حتما پیشنهاد میکنیم که یوگا را در روتین صبحگاهی خود اضافه کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را در زندگی خود مشاهده کنید…

یوگا برای لاغری ؛ تاثیر شگفت انگیز 💥

قطعا یوگا یک ورزش و حرکت برای افزایش تمرکز و کاهش استرس است اما باید بدانید که یوگا تاثیر خیلی خوبی بر لاغری و افزایش متابولیسم دارد. وقتی شما حرکات یوگا را انجام میدهید در واقع یک ورزش کالری سوز را انجام میدهید که شدید نیست ولی با همان حرکات کششی یوگا، عملیات کالری سوزی در بدن اتفاق می‌افتد و می‌توانید از یوگا برای لاغری استفاده کنید. یک جلسه ۱ ساعته یوگا می‌تواند ۱۵۰ تا ۴۲۰ کالری بسوزاند که این مقدار برای یوگا شگفت انگیز است. برخی از ژست‌هایی که در یوگا بیشترین کالری سوزی را دارند شامل:‌ پلانک، ژست صندلی پیچ خورده، ژست کمان، حالت ایستاده شانه است که اگر این حرکات را در یوگا خود انجام دهید، کالری سوزی خوبی را تجربه خواهید کرد. البته باید توجه داشته باشید که میزان کالری سوزی در هر فرد نسبت به اندام فرد و مدت انجام یوگا و درجه سختی یوگا متفاوت است…

وسایل مورد نیاز برای انجام حرکات یوگا

همانطور که در مقاله اشاره شد، یوگا ورزشی‌ست که به تجهیزات کم و نسبتا ارزانی نیاز دارد. شما برای انجام این ورزش جذاب و دوست داشتنی، نیاز نیست که هزینه خیلی بالایی انجام دهید. با ساخت یک پکیج برای خود، می‌توانید حرکات یوگا را در باشگاه یا در خانه انجام دهید و از فوائد آن بهره مند شوید. برای خرید وسایل یوگا، تنوع زیادی در بازار ایران وجود دارد که محصولات ایرانی و خارجی زیادی را شامل می‌شود. باید توجه داشته باشید که لزوما گران ترین وسیله در بازار بهترین نیست و باید مبلغ خود را برای خرید محصول، بهینه خرج کنید. در ادامه چند محصول با کیفیت را به شما معرفی خواهیم کرد که با تهیه این محصولات، می‌توانید پکیج خوبی را برای انجام حرکات یوگا برای خود بسازید.

روز جهانی گرافیک مبارک
بیشتر بخوانید

مت یوگا

پرطرفدارترین و پرکاربردترین وسیله برای انجام حرکات یوگا، مت یوگا است که همگی با آن آشنا هستید. به مت یوگا، زیرانداز یوگا نیز گفته میشود که دقیقا کاربرد آن همین است. از مت می‌توانید برای زیرانداز در حرکات یوگا استفاده کنید که بدنتان در تماس با سطح زمین آسیبی نبیند و بتوانید به بهترین نحو، حرکات یوگا را انجام دهید. مت یوگا تنوع بسیار بالایی در بازار ورزشی ایران دارد که مصرف کنندگان را در هنگام خرید، گمراه میکند و انتخاب را سخت می‌کند. اگر به دنبال خرید بهترین مت یوگا ساخت ایران با بهترین قیمت ممکن هستید، پیشنهاد میکنیم که لینک زیر را مشاهده کنید.

آجر یوگا

شاید آجر یوگا را در کلاس های یوگا زیاد دیده باشید اما اسم آن را ندانید!‌ آجر یوگا یک وسیله کاربردی فوق العاده است که برای پر کردن فضای خالی بدن در تماس با سطح زمین عالی است. شما می‌توانید به عنوان مثال آجر یوگا را در هنگام حرکات زیر پهلو خود قرار دهید تا در هنگام اجرای حرکات، به بهتر انجام دادن آن کمک کند. اگر به دنبال خرید بهترین آجر یوگا ساخت ایران با بهترین قیمت ممکن هستید، پیشنهاد میکنیم که لینک زیر را مشاهده کنید.

استپ یوگا

از استپ یوگا نیز می‌توانید برای سکو در حرکات یوگا استفاده کنید و در تمیرینات هوازی کاربرد زیادی دارند. بیشترین استفاده از استپ در یوگا هنگامیست که می‌خواهید حرکاتی را انجام دهید که نیاز به پرش یا بالا و پایین رفتن دارد. این محصول به سلامت قلبی عروقی همچنین به سلامت اندام های شما کمک بسیاری میکند و از آسیب به بدن تا حد خیلی زیادی جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال خرید بهترین استپ یوگا ساخت ایران با بهترین قیمت ممکن هستید، پیشنهاد میکنیم که لینک زیر را مشاهده کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین محصولاتی که برای انجام حرکات یوگا نیاز دارید، به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال ورزشی هستید که استرس را از زندگی خود کم کنید و در عین حال کالری خوبی بسوزانید، یوگا یک پیشنهاد جذاب و دوست داشتنی است. با محصولاتی که در این مقاله معرفی کردیم میتوایند یک کلاس کوچک برای خود در خانه بسازید و از انجام حرکات یوگا لذت ببرید.

تن درست باشید و پایدار 🧡

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *